Det kom inget regn :(

Fick iallafall städat igår och fick portionera ut vattnet till att moppa och diska med. Wohooo! Nu ska jag ta det sista och sen åka in och handla. Men hade hellre legat på stranden. Men tårtor ska bakas.här så det blir ingen playa el sol idag.

Ella har börjat säga Mamma och Pappa nu lagom till sin födelsedag. Duktig tjej. Titt ut och tack har hon sagt också. Igår försökte hon säga mjölk men det blev typ blök sitället men man förstod ändå att det  var det hon sa.

Igår slog vi också in dom sista paketen till lilltrumpan. Vi har hittat en rittavla till henne likt den här. Men den Ella ska få är ganska stor och täcker hela bordet hoppas jag. Den är från tre år men jag tror hon har lika kul med den nu som sen. Annars så får hon lite kläder som jag hittade på Gekås som hon kan ha i sommar och där hittade jag några söta hårspännen i miniformat. Hittde också en bok att fästa i barnvagnen på Fyndmagasinet. Böcker to-go är bra att ha med sig. Man börjar faktiskt märka att det hon lekt med nu et ttag inte är lika intressant längre och många bebisleksaker har jag plockat bort. På gekås hittade mormor en boll som ser ut som en nyckelpiga, den är storfavoriten just nu.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0