Välkomna alla nya läsare

Ser på besökstatitiken att jag fått ett gäng nya läsare, och att ni valt att hänga kvar för ett tag! Skitkul. Även fast ni inte alltid kanske gillar det ni läser eller bara älskar det ni läser så är det ju lika roligt att ni vald att hänga just här. Tack vare er så lever ju bloggen varje dag. Jag har ju genom mitt valda forum en chans att påverka er därute lite grann och ni är idag faktiskt 100 personer som läser En stadspinglas liv på landet nja 97 är ni just nu;) Men när ni är 100 så ska jag fixa en tävling bara för er! Det måste ju firas.Hoppas ni får både lite inspiration och lust till att fixa och dona själva där hemma.

Tanken var ju att ha bloggen som en dagbok för husbygget, men idag försöker jag skriva om sånnt jag själv gillar att läsa om på andra bloggar. Välkomna är ni iallafall och ni gamla trogna läsare ni är underbara som stannar kvar! Ni är värdefulla till tusen och för alla små kommentarer som kommer gör att man har lust och ork att fortsätta skriva och tänka inlägg. Jag ger en del av min värld och ni ger mig olja till maskineriet. Och ju mer ni finns vid min sida ju mer får ni att läsa på dagarna ;) .

Välkomna mina nya läsare och ni gamla ni vet redan att ni är bäst!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej!

Känner mig lite träffad... Hittade din blogg nånstans och kände igen dig (Jag kommer också från Varberg...) sen har jag bara fastnat här. Så det är väl dags att presentera sig och så måste jag ju säga att det är en galet söt liten dotter ni har, grattis!

2009-01-22 @ 16:17:23
Postat av: K

Jag har precis som Åsa halkat in här, känt igen dig och sen fastnat! Numera tittar jag förbi minst en gång om dagen! :)

2009-01-22 @ 16:58:58
Postat av: Petra Bloggar

tjaaaaaaaaaaaaaa! ja jag är ju en ny läsare :-) tjillevippen! om man skulle ta å rota fram nån jävla färgburk då kanske....åååååh!



;-) hihi!



trevlig kväll!

2009-01-22 @ 18:35:05
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Jennie

Å jag e ju gammal läsare då ;-)

2009-01-22 @ 19:08:47
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej.. en gammal gammal klasskompis till dig e jag.. hittade bloggen åxå och kännde igen dig.. Sen dess läser jag varje dag o ÄLSKAR alla dina tips..

En riktigt rolig blogg.. / J

2009-01-22 @ 21:36:54
URL: http://johannaandtehfamily.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag är en, om jag själv får kalla mej det, en väldans trogen läsare... Fast ganska ny ändå. Har letat mej fördärvad efter en såndäringa mätare till min sida men jag tror inte att det finns där jag bloggar. Kasst! Hade vart kul att se med tanke på hur många som kom fram till mej i helgen (fulla) och sa att de läser min blogg. Hade vart lite spännande

Gudars va rolig ni kommer få. Kom precis hem från Skövde, fortfarnade ingen bebis... Hon ska till förlossningen imorn på samtal, ev igångsättning. Jag blir snaaart faster!

2009-01-22 @ 22:15:31
URL: http://linagson.blogspot.com
Postat av: Michaela

Jag läser, men det vet du redan! ;)

Har läst sedan maj tror jag, snart ett år! Det måste väl räknas som stammis?!

2009-01-22 @ 22:22:47
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Lina igen

Du kan få mitt recept på muffins om du vill;) hittade det på ica.se, blueberry muffins...

2009-01-23 @ 00:57:03
URL: http://linagson.blogspot.com
Postat av: Jessica läjet

Hej gumman.

Nu har man fyndat på tradera igen, jättesött bäddset till jonnas docksäng. Helnöjd. Tack för att du fick upp mina ögon för tradera..

kram på dig...hör av dig när du kommer hem

2009-01-23 @ 10:21:25
Postat av: Johanna

Hej! Jag är här inne och "smyger" och har gjort i ett halvår säkert. Tycker du är kul och har fastnat. Vet inte hur jag hamnade här från början men tror att det kan ha att göra med att jag har en dotter som är lika gammal som din. Freja, som är född 2 juli =) så tror att jag började följa dig när du var som gravidast och bara väntade på att din bebis skulle ploppa ut. Kände igen mig ganska bra då förstås. Har en dotter till som blir 3 år i maj så det är inte många minuter man har för sig själv. Därför är jag även dålig på att kommentera här tyvärr. Men tycker det är roligt att läsa om ert liv när jag slappar framför datorn. =)

2009-01-23 @ 10:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0