Vad hittade jag i Stockholm då?


Med en skinnjacka och några randiga tröjor så är jag nu redo för vår 2009. Känner att min gaderob är på banan igen och jag har hittat en jacka i skinn som jag inter ser ut eller känner mig som en raggare i! Så får jag hänga med dig Lina nu? Från H&M kommer den och den har inte mudd utan är mer vårfräsch enligt expediten. bla bla bla.Lite Leopardgrejjer med till den! Lina jag lär av den bästa!

Halsband från Indiska, randigt från H&M, Gina Tricot.
Keramiklykta från Lagerhouse föreställande ett ekollon, kompisen ugllan står där hemma och väntar. 29 kr på rea.

Och jaaaa den kommer passa bra till vårt djur och skogstema ;)

Kommentarer
Postat av: Lina A

Det här gillar vi.Mycket bra köp.Nu kanske man till och med kan med att visa sig med dig på stan.:)

Nä.Du är alltid finast Lina oavsett om du går i ny skinnjacka eller i svart sopsäck.

2009-01-28 @ 17:21:52
Postat av: Sara Larsson

Vill med ha en skinnjacka!!! =)



Håller dessutom med Lina A-. Du är alltid snygg oavsett vad du har på dig... =)

2009-01-28 @ 19:08:40
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0