Stugan och ett viktigt meddelande...

Stugan har allt såsom underbara 70-talstapeter, öppen spis, stora fina ytor och massa andra härliga retrosaker, dock har den helt missat det här med mobiltäckning! Det har den inte. Så vill ni ha tag i mig eller Tommy så lämna ett meddelande på mobilen. Det är bara i stugan våra mobiler inte fungerar. 3G-nätet fungerar bra trots att den bara har en "pinne" men DET fungerar! Så ut till omvärlden kommer jag trots att jag inte vet var jag är.

Imorgon ska T jobba halvdag och jag ska ha lunch klar här vid tolv. Om min man inte lurat ut mig hit för gott så hoppas jag han kommer hem så vi kan göra lite ärenden i Linköpings stad efter maten.

Har även plockat ner en liten påse med scrapbooking och pyssel som jag ska underhålla mig med imorgon. Gjorde lite fina kort idag som ni ska få se imorgon för nu ska vi sova här.

P o K

/Skogsmulle

Kommentarer
Postat av: Jennie

aha det var därför du inte svarade när jag ringde innan :-)

2009-01-25 @ 22:45:17
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Lina

Mail kan jag ta emot! :D

2009-01-26 @ 09:44:41
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0