Sovmorgon och husesyn

Inatt har vi sovit gott eller nja nästan iallafall. Leokatt har levt rövare i sin bajsochkisslåda och raspat och sen var han ju hungrig efter allt nattarbete... och det ville han ju berätta. Så plask plask i vattenskålen och lite naffs naffs i armarna så jag skulle fatta att maten var slut. Så jag väkte T som fick gå upp och fylla på maten. Då var klockan visst sju och då gick T upp men jag och Ella sov vidare.

Nu har vi precis varit ute på en liten promenad runt husen och kollat in vad det är Håkan och T ska bygga på under tiden vi är här. Världens finaste Torp ska byggas upp invändigt precis så som det sett ut innan. Mycket ska bevaras och lite ska byggas om i gammal stil. Jag har fotat lite bilder som ni ska få se.

Tydligen hade grabbarna varit uppe och jagat imorse så när jag och Sara steg upp nu på morgonen kom dom lagom till kaffe, våran frukost då ;) Nu ska vi nog sättta igång och pyssla tror jag sen blir det att laga mat till massa byggjobbare och elektriker som kommer ramla in under dagen.

På återseende mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0