Ska strax in till stan

och äta lunch med Lina fina sen ska jag och Ella tjacka färg. Så ikväll blir det måla för hela slanten. Det är våran Onsdag! Vad ska ni hitta på?

Idag har jag också tagit ut liggdelen i barnvagnen. Det betyder att jag har en stor flicka nu. Få bulta upp med lite filter och kuddar, men det bästa hon vet är att sitta upp. Hon försöker även sätta sig upp själv nu och sträcker ibland på armen efter hjälp. Hon kan stoppa i nappen själv och är superduktig på att hålla i den lilla nappflaskan själv. Hon har även sakta börjat luta sig frammåt, men bara i sängen än så länge. Lägger man henne på magen så glider hon bakåt... men det dröjer nog inte länge till förens hon fattat galoppen med att dra sig frammåt. Min stora tjej. :)

Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Therése Spjelkavik

Hej tjejen!



Kika in på min blogg så finns det en liten sak till dig där!

// Tess från IP-klassen

2009-01-14 @ 22:50:41
URL: http://missgraphic.blogspot.com/
Postat av: Lina

åååå Tack så hemskt mycket. Och grattis till ert lilla tillskott till familjen. Alva är så fint namn. Ella heter ju Alma i andra namn. Hoppas ni har det bra upp i Göteborg och att du myser på nu när du är mammaledig. Läste lite på din blogg och fantastiskt att få 26 dagar förtidigt. Själv fick jag vänta på att min tjej skulle komma ut. Men det var ju värt det :)



Kram och sköt om er.



/ L

2009-01-15 @ 10:22:56
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0