På fredag bär det av...






Då åker vi mot Linköping, tanken var först att vi skulle bo i en lägenhet i samma hus som dom som vi ska besöka. Men nu blir det inte så utan vi får en liten stuga i 70-talsanda utan rinnande vatten och med utedass. Jag klagar inte då det var det enda jag och T hade när vi flyttade ihop och levde med i 10 månader. Det gick fint. Stugan är jättefin och ligger tydligen fint också brevid en sjö. Men ska jag ge mig ut med barnvagnen så måste jag ha en orange väst tydligen. Nu under jaktsäsong kanske jag blir tagen för en älg, jag vet inte. Men stugan ligger på jaktmarker så man ska vara extra försiktig. Undra om jag kommer gå ut? hm. T har iallafall sett fram emot denna vecka bra länge nu och jag och Ella följer med eftersom vi blivit lovade en eller två loppisrundor.

Har packat ner mina oljefärger och några dukar, min laptop och sen blir det nog lite matlagning i stugan. Antar att det blir en del bloggande dom stunderna jag väntar på att Sara ska komma hem från sitt arbete och T med för den delen, för han ska jaga och hjälpa Håkan och Sara att bygga i en av deras andra stugor. Leo hänger på han också.

Så nu hoppas jag ni gör mig glad och underhåller mig med lite fler kommentarer. Jag kan behöva er där ute i skogen när jag sitter där alldeles alldeles själv. ;) Ser faktiskt fram emot veckan jag med nu, när man inte har något planerat brukar det bli väldans bra! Jag lovar att hålla er á jour mina söta bloggläsare.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Så synd, jag kommer va i stan på fredag:-( Jaja en annan gång.

Håll dig inne i alla fall!

puss

2009-01-22 @ 08:03:34
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag kommer tyvärr inte att kunna följa din trevliga blogg på ett tag. Jag åker tillsammans med din mamma till Stockholm några dagar och nästa fredag åker vi till Åre en vecka. Så det kommer bli en kul stund att uppdatera sig när man är på plats igen.

Dockskåpet dyker upp efter Åre om du inte ångrat dig.

2009-01-22 @ 08:38:49
Postat av: Sara Larsson

Ha en supertrevlig semester. och såklart måste du ju gå utanför dörrarna, det ser fantastiskt ut!!! =) Puss hjärtat

2009-01-22 @ 09:03:56
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag har snott bilderna från internet! Jag har ingen aning om hur det ser ut...



Vill du ha mig dödad människa ;)

2009-01-22 @ 09:12:51
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej Sussane har absolut inte ångrat mig med docksskåpet. Det är på pause här nu när det stora docksskåpet ska bli klart ;) Men du vet ju hur det är när man får lite nya möbler då

2009-01-22 @ 09:16:03
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Lina

Ella tryckte på knappen:



vill man bara börja pyssla oavsett om det är ett litet eller stort hus. Hoppas ni får en bra resa, och ta hand om min lilla mor ochse till så att hon har lite i glaset så hon kommer upp och få svänga sina lurviga. Det brukar ju vara lite "goa" band som spelar på era tillställningar har jag hört.



Kram

2009-01-22 @ 09:17:54
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0