Om en stund åker jag till mamma


Hos mamma ska jag hämta en sak som jag längtat efter länge. Mor har äntligen bestämt sig för att den ska få bli min!
Kanske dammas en annan sak av också.

Ledtråd: Shabby chic förvaring.

Måste bara ha lite mer färg och sen ska vi om Byggmax och köpa lister till vardagsrummet.
Ikväll ska här pysslas. Vakande av full energi och det kliar i mina händer. Måste få ur mig det, redan ikväll.

Igår började jag måla trappan och badrumsdörren. fick målat den omgång iallafall. T åkte iväg en stund till Farmor med Ella så jag kunde måla lite själv i lugn och ro. Jag hade stjärnorna på slottet på i bakgrundenoch satt där på golvet och bara måla. Helt underbart meditativt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0