Mer spackel och sen BVC-besök

Idag blir det att fixa mer spackel till vardagsrummet och sen till Elisabeth och väga/mäta-koll. Igår fick vi i Ella 1 dl välling spädd med bröstmjölk men endå, stora framsteg. Nappflaska tar hon nu och det är kanon men nu ska man traggla att hon ska äta välling. Men vi tänkte lura henne nu med bröstmjölk och sen byta ut det sakta mot vatten som det ska vara. Fårse om det går att lura min bestämmda lilla madam. Men hon somnade iallafall gott med flaskan i munnen. Jag själv somnade så fort jag la huvudet på kudden och T somnade nästan innan han la sig i sängen. Vi var helt möra efter allt badande och tvagande.

Och ni som är tillbaka på jobbet och ni som börjat skolan och ni som är mammalediga och ni pensionärer där ute glöm inte kommentera här hos mig på bloggen, jag blir så glad över att se era små kråkfötter i kommentarsfälten och framförallt värmer det i hjärtat! Jag har ju inte tid att prata med er alla där ute så detta får bli ett forum i brist på tid just nu!

Pratar just nu med en kompis som aldrig varit på Gekås... Försöker berätta hur gekås är och vad man kan förvänta sig. haha hon är helt salig. Måste ju vara en otrolig upplevelse om man inte vart där innan och fårse allt för första gången. Jag som är där lite då och då tycker ju fortfarande att det är lika kul. Fasen nu blev jag sugen på att åka dit! Någon som ska dit eller vill åka med?


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ska lämna lite spår... Har en jobbarkompis eller två som heller aldrig varit på ge-kås. Helknäppt! jag hade gärna följt med dej dit om jag hade haft en frisk dotter... och lite mer pengar förstås haha! blev lite avis på spa-dagen också ska jag tillägga. annars är det bra hoppas jag!? kram

2009-01-07 @ 16:53:58
URL: http://linagson.blogspot.com
Postat av: Frida

hej lina nu va det väldigt längesen vi sågs så nu tänkte lämna ett litet spår och göra dig lite glad som du skrev förhoppningsvis;) är allt bra med lilla familjen? pratade med per häromdagen om att det var längesen nu och att vi kanske kunde komma ut och krama lillan snart, innan hom blir stora damen? kram så länge

2009-01-07 @ 18:43:32
Postat av: Michaela

Haha salig var en mild beskrivning!

Appropå det, jag har några nya bilder på mobilen du ska få se sen, jag var på Fabriksbutiken en sväng och dom hade rea på lite roliga saker! Marimekko-skålar och kivi-lyktor till exempel!

2009-01-07 @ 18:53:53
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej Lina fina, jo pengar ska man ha om man ska åka dit, massa helst! så man slipper lägga bort saker innan kassan haha! Tycker allt Tobbe kan bjuda dig och en kompis på en SPA-kväll nu när du missade hela nyår... Skönt att du mår bättre nu får vi bara hoppas skruttan blir piggare snart!



Hej Frida, ja nu blev jag glad! Ja det var längesen nu! Den fina limegröna tröja som vi fick använder Ella hela tiden, toppen nu när hon dregglar vett du, blommorna är ju lite vaxiga :D Hon e så fin i den och rosa byxer. Ni är alltid välkommna eller så kan ju vi komma bort till er en kväll :D



Michaela jag ville inte skriva ut att det var din våta dröm, oj nu gjorde jag det endå Haha!

Det e fan vad du har bra butiker där på din lilla Ö!

Det är tur jag har dig min lilla spanare där! Kan man kalla dig min personal-shopper nu?

2009-01-07 @ 19:11:40
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hahaha kalla mig det du, men då vill jag ha lön också! ;)

2009-01-07 @ 20:31:25
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0