Lunchtider

Tiden går så fort med en liten bäse och man borde få gjort så mycket på en dag när man är hemma. Nu ska jag strax äta lite soppa som jag tillagade igår och sen blir det att bädda rent och ta hand om tvätt. Roligare än så blir det inte, men blev hemkt sugen på att hyra film. Kanske åker jag in lite senare och hyr nått eller väntar tills imorgon. Känner för att ta det lungt idag och göra så lite som möjligt. Har precis nattat lillan som sover i sin säng och nu ska jag passa på att äta lite lunch.


Väder: Dimmigt och ruggigt och jag tror nog att det regnar lite.

Ser fram emot just nu: Att vardagsrummet och taken i huset ska bli färdigmålade så jag kan börja pynta och fixa.

Nyfiken på: Ella och hennes framsteg varje dag.

Glad över: Livet just nu och att jag tagit tag i "saken".

Längtar efter: Veckan i Linköping i slutet av Januari då vi ska jaga, hitta på kul saker, gå på loppisar och mysa.

Tittar på: Rachel Ray och kommer på att jag borde äta.

Humör: Förväntansfull och lite slö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0