Lördaaa!

Härligt med lördag, vaknade precis och konstaterade att klockan bara var nio. Helt fantastiskt! Kl elva kommer min far och min styvmor hit, dom har inte sett Ella på två veckor. En vecka i Egypten och en vecka med influnsa. Men nu mår dom bättre och ska fika lite här. Borde kanske röja lite... står lite tvätt innanför dörren och jag tror bestämt att en dammsugning inte alls hade varit dum.

Kanske åker in och köper ett par badbyxor till Ella också, vi är lite sugna på att besöka den lokala sunk-simhallen Varberg har att erbjuda. Hur man nu skulle kunna vara det.
Men sen tänker jag såhär... Det finns ju också på Gekås som allt annat.

Nästa löning då står jag i kassan i Ullared!

Mer på menyn idag är ett besök ev till min faster som har hunden jag berättade om på besök denna helg. Skulle vara kul att träffa Ester. Det är nog den största hunden jag sett på bild. Fast st: Bernard är rätt stora med, vem har sånna hundar nuförtiden? Hade inte alla sånna innan eller är det bara för att man kollade på Tjorven?

Nää Upp och Hoppa Lina det är lördag!

Kommentarer
Postat av: Godfather

Ska de inte bygga om simhallen... Kommer säkert bli kalasfin lagom till det att jag gratulerar min guddotter på hennes student...

2009-01-17 @ 14:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0