Kallt så inn i...

Vaknade och ville inte gå upp ur sängen, utanför var så kallt. T hoppa upp och tog på sig sina sexiga långkallingar och stressade iväg för att åka till fabriken där han och en kompis gör det sista finliret på vardera trappor. Han hann inte komma långt fören han ringer, bilen har stannat! Vill du hämta mig snälla... Så upp i kylan, ta på kläder på mig sen Ella, fixa välling som vi tragglar med och ut och skrapa rutorna. In till stan med T och fixa Glykol och annat tjaffs till bilarna. När vi kom tillbaka till T:s bil så starta den utan problem och mådde hur bra som helst... ååå så vi åkte hem och drack varm choklad och Ella fick lite gröt.

Igår påbörjade jag en storstädning av köket och drog ut alla glas och tallrikar och ställde det på golvet. Så jag har lite att fortsätta med nu känner jag. Klockan blev så snabbt  21 igår och då gick det ju en film som jag ville se. You, me and Dupree sådär tyckte jag. Tog ett tag innan det faktiskt hände något men det kanske var det som var grejen med filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0