Idag ska vi unna oss älskling!

Vakande av ett sms, någon ;) ville bli hämtad i stan. Det händer lite då och då att T får sms från vänner och familj som bor på byggden och vill hem efter fest och dylikt..kanske inte lika vanligt morgonen efter.. fast då har det nog vart en bra fets!. Så då kom han med det förträffliga förslaget att fixa frukost med sig hem. Så gott! Så nu ligger jag och Ella här i sängen och väntar på detta lyx... Ella leker med en gammal leksak som jag hade som liten och kollar på nyhetsmorgon. Hon tycker om att prata med nyhetsankare för hon tror dom pratar med henne. hihi

Senare idag ska vi på kalas och äta tårta, Svärmor gör så goda tårtor. Senare runt tre-tiden checkar vi in på Spa-et och jag kommer inte gå förens dom stänger. Nu ska jag återgå till lekandet med Ella för nu har hon fått tag i min mobil med touchfunktion och alla vet ju vad som händer med en sånn om den blir blöt, eller vilken telefon som helst som utsätts för väta.

Ha en bra dag kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0