Födelsedagsfest på Malmgatan



Igår hade Sara sin 27-års fest och massa folk var bjudna. Vet inte hur många tjejer vi var uppe i ett tag men alla hade väldigt kul och dansade och drack gott. Sara hade gjort ett bufébord med tilltugg och morötterna med dipp råkade stå lite för nära mig så det kan vara jag som åt upp hälften av morötterna. Sorry. Det bjöds även på snittar och en och annan shot som vanligt ;) Jag var nog ganska rund och go när jag gick ner till stan och möta upp Lina som var lika piffig som vanligt! Vi hade såå roligt, det blir ju det när man inte är ute lika ofta nu fast jag brukar alldrig ha tråkigt ihop med Lina heller.Träffade massa kul folk ute och på Oscars beställde vi drinkar. Jag bad bartendern välja en som han trdde skulle passa Linorna, jag fick en med Passionsfrukt och Lina fick en med Granatäpple trodde hon till bartendern sa snäll, Nä det är Rosepeppar sötnos.. haha askul.. sen snabba vi oss därifrån och drack upp våra drinkar. Tiden går som alltid alladeles för snabbt och sen var det om Campino för att möta upp Svägerskan som skulle dela en taxi med mig och sen "råkade" vi få med oss varsin kebabrulle också till taxichaffisens förtret. En helt vanlig natt ute i Varber så att säga.

Sara var kvällen färgklick med sin fina Egyptensolade kropp och lila klänning. Alla andra hade valt svarta kläder därav mitt kreativa blogginlägg ;)

Kommentarer
Postat av: Sara Larsson

HALLLÅÅÅÅ!!! JAG FYLLDE FAKTIKST 27!!! inte 28... LINA dåååå...

2009-01-11 @ 18:04:21
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Jennie

Usch så brun hon var. Lite avis man blir!!

2009-01-11 @ 18:04:38
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha! Ett bevis på att det var en bra fest igår! HAHA! Du ställer ju till det när du fyller år på Nyårsafton ju! Jaja men nu är du 28 år iallafall! :D

2009-01-11 @ 18:25:12
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0