Strax bio

Farmor har anlänt och ska passa Ella hemma hos oss. Vi har bullat upp med kuddar och lagt fram kontrollen och brevid den har jag tagit fram mina finaste Allastidningar. Så Farmor har nog att göra här medans vi tittar på Pride and Glory.
Bion börjar först 21.15 så nu håller vi på att piffa till oss lite här. Jag har sovit en del idag faktiskt och T har surfat medans datorn var ledig haha. Jag somnade när jag gav Ella välling innan vid middag sen sov vi nog i två timmar.

Sen har jag spenderat den här alla hjärtansdagen med att sträckläsa både Mama och Family Living. Hur mysigt som helst, och som vanligt så har man fått massa inspiration oh idéer.

Nu blev jag sugen på en drink också.

Fasen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Var bion bra?

2009-02-15 @ 11:38:05
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0