Ni vet vad det är för dag idag va?

Fredagen den trettonde. Undra vad dagen har att erbjuda? Näää bättre ligga kvar i sängen och inte göra nått och sen vänta in Alla hjärtans dag. Tänk om man kunde det.

Har påbörjat en makeover på min receptsamling. Alla recept har fått plastfickor och hamnat i rätt ordning. Nu är bakningen samlad och julgodiset samlat, nu ska jag bara ta tag i resten. Tänk vad mycket gott det finns som man kan laga till, ändå så har man ett tiotal-tal rätter som man väljer mellan. SKÄRPNING Berntsson.

Har ni föresten några tips på vad man kan göra på köttfärs så säg gärna till, börja få ont om idéer nu.

Ha nu en trevlig fredagen den trettonde-dag!





Kommentarer
Postat av: zzara

hmmm ja fredagen den 13 har vi allt fått se att den är idag.... min dator har krashat!! är på lagning nu o får hoppningsvis får jag hem den ikväll igen.... håll tummarna!!! =)

2009-02-13 @ 15:39:47
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0