Minns ni leksaken...

vi köpte på Gekås, den där mobilen som också fanns på Fyndmagasinet för dubbla priset. Man kan ju spela in sin egna röst på den. Jag brukar göra det. En glad liten låt som Ella kan lyssna på om och om igen. Men hon brukar toktrycka på knappen och nu har det hänt. Knappen har antagligen blivit trött på henne eller så är det batterierna för nu låter jag (hennes mamma) helt aspackad. Min röst släpar som det kan göra om batterierna kan ta slut eller om man lagt folie i telefonen ala Stig Helmer. E det bra undrar jag? att min dotter hör sin mamma full? Nää så nu har vi tagit leksaken ur bruk. Då tänker jag för mig själv, skulle man köpt den på Fyndmagasinet då? Hade den hållt längre Gekås?

Det måste vara synden som straffar sig, där fick vi för att vi pratade in på mobilerna på fyndmagasinet.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Karma kallas det va? ;-)

2009-02-17 @ 22:15:30
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Lina

Dålig Karma...

2009-02-17 @ 22:18:40
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0