Lite bilder från sovrummet



En tv har kommit upp och jag fångade ju verkligen en passande reklam, Sovareklam från IKEA. ;)
Kandelabern har fått flytta in till sovrummet ihop med en vårblomma i en brun lerkruka som jag tror kommer från min mormor.



Denna fina tändsticksask gjorde jag i Linköping hos pysselSara.
Med lite tapet och stämplar blir vilken ask som helst fin.



Min fejkorkidé har "planterats" ner i en kruka och brevid står förra veckans loppisfynd.



En alladinlampa i glas för 40 kr. Utan hatt dock som jag får ta tag i. Men på nått sätt gillar jag den som den är också men kanske med en finare glödlampa. Nä en liten mössa får et bli. Lampan var ojordad när jag köpte den som så många lampor är, men nu är det taking care of. Kanske hittar jag en lampskärm på onsdag när jag och Elin ska kolla runt lite. Under alla saker som vi ställer i fönstrerna har vi satt " kludd" så inte Leo världens smidigaste katt inte välter ner det. Tur att det finns kludd i vitt numera.

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Snygg lampa :)

kan du önska dig nåt varje gäng du lägger dig ;)

men glömm ej blåsa i den hahaha :)

2009-02-10 @ 11:37:46
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0