In till city i snöyran

Om en timme åker vi in för en spontan lunch i stan. Jag vill inte köra min bil när det är så mycket snö hela 5 cm knappt ;) plus att det snöar mera nu. Så vi tar monstertrucken istället. Måste om posten och upp till Treativ och låna deras kopiator. Ibland saknar man en skrivare, men sällan man faktiskt använder någon.  Kan vara kul att kika upp och säga hej till arbetsmyrorna där uppe också har inte sett dom på väldigt länge. Så läser ni detta (Karin) så dyker jag upp under eran lunch, hoppas någon är där då.

Ella leker för fullt här på golvet har inte gett en enda signal til latt vara trött, annars brukar hon somna/slockna klockan elva/halv tolv och sova en timme. Hon får somna i bilen.

Så mycket med mitt muffinsbak. Får ta det i eftermiddag istället.


Nä nu tyckte jag att jag hörde ett gnäll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0