imorgon är det torsdag...

och då ska vi ha en liten familjedag. Vi ska alltså vara lediga allihopa! Min första tanke var att vi skulle dra til lkea och kolla på en ny skänk/bänk under tv:n till alla stereo och dvd prylar, samt lite annat till biblioteket i sovrummet. Men sen så kännde jag bara näää gud va tråkigt. Så nu har jag lust att göra nått annat. Hade vi inte varit på Universeum så många gånger så är det typ nått sånt kul man skulle gjort. Kan ni inte komma med något kul förslag på en familjeaktivitet en mulen torsdag.



Ikväll ska jag träffa Elin en stund och idag på förmiddagen ska jag och Ella inte göra någonting. T var iväg med sin trädgårdsälskande farfar igår och kollade in vilken buske/häck vi ska plantera till våren. Han tog med en katalog med blommor också. Jag drömmer ju om en hel trädgård med bara vita blommor. Tänk så snyggt. Sen drömmer jag om en ormhassel också som ska prydas med fin marksten runt sig.

Kommer lite mer bloggande sen om vad jag sysslade med igår... Gjorde ett fynd på bokrean som har startat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0