Fyndrundan slutade såhär:

Igår var vi tre fynsdugna bruttor som tog en liten ovanlig runda. Jag hittade en fantastisk liten möbel som ni ska få se lite senare. Är mycket nöjd över den. Men det är tack vare Elin och Karin den ens kom med hem. Tack tjejjer. Hittade en burk igår som påminde om två andra jag hade hemma så nu har jag en liten samling, för det blir det väl när det är tre?
Den längst till höger är nytillskottet.








En annan liten tygkudde som tilltalade mig var denna, som fick sin plats direkt.




Underbart tyg med pippifåglar... påminner lite om burkarna va? 10 kr var priset.





Den här blev jag lite extra glad när jag såg. Organisationsmöjligheter. 40 kr kostade den och får förvara mina scrapbookingdetaljer framöver.


Hittade två böcker också, två nya Edaskålar och några jakttidningar till T.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen..var kommer den fina snurrfåtöljen ifrån?

2009-02-26 @ 14:51:40
Postat av: Lina

Hej! Stolen kommer från Serholt (Village) såg en på annons ute på möbler på blocket! Kolla om den är kvar!



Det var provex som inte kom i produktion utan det fanns bara ett fåtal av den för skylt!

Puss

2009-02-26 @ 19:59:03
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Åhhh så mycket fint :)

alltid kul att spana in dina loppisrundor :)





kram Jessica

2009-02-28 @ 20:55:32
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0