Buzzador utvald

Jag eller egentligen Ella har blivit utvalda att prova Netslés havre gröt med smak av äpple. När vi kom hem låg det en avi från posten att en försändelse skulle hämtas ut. Det hela går ut på att jag eller vänner testar som en tespanel och rapporterar tillbaka till Buzzador. Ikväll ska Ella få smaka och jag ska anteckna. Men Ella älskar ju gröt så det kommer säkert inte vara några som helst problem med att tycka om det här. Återkommer med en rapport även här med betyg på alla produkter som vi får möjligheten att prova.






 Så nu får ni komma hem till oss på fika och låta er gullunge testa gröt. Jag vill ha många testpersoner för jag har väldigt mycket gröt! Så vill ni fika med oss så hör av er i veckan.

Kommentarer
Postat av: mamma

Dett blev bra bilder på Ella.Hon ser så nöjd ut.Gonatt puss från mormor

2009-02-02 @ 21:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0