Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!



Pluto och Kasper gillar Ella starkt, dom bor hos svärmor dom

Min infektion i luftvägarna har blivit mycket bättre och idag fick jag efter sex månaders väntan reda på att jag kan börja med sprutor om jag själv vill. Läkaren var bara orolig för att jag antagligen kommer reagera starkt när dom sprutar in häst i kroppen på mig och att det kann finnas risk för chock. Spännande! Inte så. Så jag kommer få sitta kvar en halvtimme varje omgång sprutor och bli övervakad så inget händer. Måste också ta två tabletter innan och fortsätta med medecinen som jag har tagit nu under väntetiden. Men äntligen kanske jag kan leva ett normalt liv med hundar och katter och djur lite lite närmre än att bara titta på. Kvalster ska jag få en spruta för också så totalt blir det tre för katt kännde jag inte behövdes då jag aldrig kommer skaffa någon med päls ;)
Så håll i hatten nu... om tre år är jag frisk! Imorgon börjar jag med tre sprutor VARJE VECKA i 15 veckor. Jag kommer hata Varbergs sjukhus efter det (igen). Sen tar man var sjätte vecka så det är ju lite humanare. MEN JAG KAN JU BLI FRISK!

Det är huvudsaken.

För 10 år sen gjorde jag detta första gången men då mot pollen, gråbo och hö, och det går fin fint att plocka in blommor och klippa gräsmattor nu så hoppas det komemr bli lika bra denna omgången.

Det tråkiga förutom att man blir hemskt trött i två dagar och springandet till sjukhuset så är det att man får så sjukt ont i armarna. Men vad är det mot att få gossa med en hund.

Puss på er det här ska firas med loppis och ett olivträd.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken loppis är öppen idag??

2009-08-25 @ 17:11:21
URL: http://linagson.blogspot.com/
Postat av: Lina

Veddiges men den är inget att ha! Men vi skulle åt det hållet och köpa blommor och handla lite så jag passade på att flika in att vi hade ett till stopp! Hittade iof en vas som var söt för en 10



Vilka är du på?

2009-08-25 @ 20:38:05
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Sara H

15 veckors sprutor... blä. Själv har jag stuckit mig i magen för första gången idag!!! Så nu är det bara att hålla tummarna!

2009-08-25 @ 21:26:42
Postat av: Jennie

Vilka fina hästar!!Lite större än Ella :-)

2009-08-26 @ 08:02:39
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Lina

Sara: Jag hålle tummarna! Hör gärna av dig om hur det går :D Loppisfyndat nått mer?

2009-08-26 @ 18:02:57
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0