Skolplanscherna är uppe


Har länge velat ha gamla skolplanscher på väggarna, men inte hittat några. Tills min favoritbloggare hade kommit över ett parti och sålde av några. Man fick vara först till kvarn och vi fick vårat andra val som var spindel och orm. Dom är riktigt coola och välbevarade. Tycker dom passar fint ihop också och på kvällen när man tänder ljuslyktorna under så blir det så fint. Skulle kunna ha hur många skolplansher som helst! Nästa får bli motiv med blommor till sovrummet.

Kolla in Josefines blogg här








Ni som känner mig vet ju att jag antingen har det mest makabra hemma blandat med nått gullisnuttigt. Antingen svart eller vitt. Synas eller inte höras. Hårt eller mjukt, alla mycket fina kombinationer.




Jag har ställt dom mot två Ikea lister. Perfekto!

Har ni några skolplanscer framme där hemma?

Kommentarer
Postat av: josse

Ååååååååååå, dom blev ju döööö läckra där, smart med en tavel list, kan tänka mig att ljusen gör det skitbra!!!! gillade själv just dom plansch motiven, känns väldigt annorlunda, och man har inte sett dom hos nån annan,... tråkigt bara att du fick ditt andra hands val =( men dessa är super snygga!!!!



Stor kram å tack för dina söta ord om mig =)

2009-08-17 @ 21:06:59
URL: http://in-myhouse.blogspot.com
Postat av: josse

Ååååååååååå, dom blev ju döööö läckra där, smart med en tavel list, kan tänka mig att ljusen gör det skitbra!!!! gillade själv just dom plansch motiven, känns väldigt annorlunda, och man har inte sett dom hos nån annan,... tråkigt bara att du fick ditt andra hands val =( men dessa är super snygga!!!!



Stor kram å tack för dina söta ord om mig =)

2009-08-17 @ 21:07:38
URL: http://in-myhouse.blogspot.com
Postat av: vintageretroprinsessa

Fasiken så snyggt det vart må jag då säga :)

Hur snyggt som helst :)



Kram

2009-08-17 @ 23:29:39
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: zzara

Supersnyggt Lina!!! Alltid såna smarta o häftiga ideér i ditt lilla huvud =)

2009-08-17 @ 23:46:57
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0