trött...

efter sprutorna kan man lungt säga... Har tagit en powernap när jag mellanlanda hos pappa innan idag. Han tog Ella och jag sov... Sitter i sängen nu och skulle kunna somna på sekunden. Ska det vara så här nu! jag kommer ju inte kunna ta sprutor på morgonen och sen tro att jag ska kunna jobba. Får bli eftermiddagstiderna då så jag kan åka direkt hem. Jisses. Men det kanske blir bättre och kroppen kanske vänjer sig. Häst fick jag inte idag då serumet är "lite ovanligt" och svårare för dom att få tag i. Så jippie det förlänger bara veckorna ännu mer. Ibland ska man ha tur.

Har iallafall haft en fin dag förutom tröttheten. Mannen och dottern har jag satt i arbete haha. Dom drar ut spikar ur ett kommande projekt. Själv ska jag plocka upp leksaker från golvet för jag gjorde klassikern innan och trampa på en kalv. Just nu ligger det tandborstar, bongårdsdjur, bh-band, pusselbitar och handdukar över hela huset.

Det är så jobbigt bara att böja sig ner och plocka upp det...

Men jag ska göra det så får jag energi att visa er loppisfynden. Bra va ;)

Kommentarer
Postat av: v

pyssliga lina.

det varkar så mysigt hemma hos dig!

var får du all tid ifrån?

roligt är det iallafall att kika in här hos dig.

gå och bli frisk nu så du kan gossa med de söta vovvarna..

kram Vivi

2009-08-26 @ 20:01:53
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0