Tillbaka på bloggen!

Jag önskar jag hade suttit här med en sprillans ny dator men istället har jag nu skaffat ännu ett handikappshjälpmedel till min dator med nio liv. Ett nytt tangentbord. Min bärbara dator kan inte bli mer stationär en såhär. Jag får ösnka mig en ny i julklapp eller nått... eller rean efter jul kanske. Suck! Men det funkar ju fortfarande gör ont i mig att köpa ny på nått sätt. kan jag lägga av?

Helt underbara fyra veckor har vi haft semester, jag har tagit igen mig en extra vecka. Men nu känner jag att batterierna är laddade och jag längtar till hösten.

Idag har stora tjejen varit på dagis och hälsat på. Lekt med fyra nya kompisar som hon ska gå med till hösten. Vi fick vara med på deras inskolning eftersom det var så få barn idag. Så nu har vi bra koll på vad vi behöver och vad Ella ska hålla hus när jag börjar jobba igen. Antihalksockar och en tuff Kånkenryggsäck och såklart en märkpenna till kläderna.

Nu har jag lite bilder att tanka in både från den lilla och stora kameran och sen kommer jag spotta ut inlägg på sommarens aktiviteter... ni kommer vara så trött på mig :D

Hoppas ni haft det bra och ni har lust att hänga med oss på bloggen nu i höst! Vi har en del spännande projekt på gång som alltid här ingen rast ingen vila... eller hade vi precis haft det i fyra veckor???

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du är tillbaks i bloggvärlden. Alltid lika kul att läsa o låta sig inspireras. Nu ska vi snart börja renovera i huset så då behövs det alltid inredningstips. Kram

2009-08-12 @ 18:01:54
Postat av: Susanne

2009-08-12 @ 18:02:39
Postat av: Susanne

Kul att du är tillbaks i bloggvärlden. Alltid lika kul att läsa o låta sig inspireras. Nu ska vi snart börja renovera i huset så då behövs det alltid inredningstips. Kram

2009-08-12 @ 18:03:33
Postat av: Susanne

Roligt att du är tillbaks i bloggvärlden. Alltid lika kul att bli inspirerad. Nu ska vi snart börja renovera i huset så då behövs det alltid inredningstips. Kram

2009-08-12 @ 18:05:47
Postat av: Anonym

2009-08-12 @ 18:06:11
Postat av: Susanne

Roligt att du är tillbaks i bloggvärlden. Alltid lika kul att bli inspirerad. Nu ska vi snart börja renovera i huset så då behövs det alltid inredningstips. Kram

2009-08-12 @ 18:06:58
Postat av: Anonym

Blev lite rörigt det här... Ketchup-effekten...

2009-08-12 @ 18:39:02
Postat av: Anonym

Ska bli kul att se vad ni har för er! SJälv ska jag försöka lägga upp lite bilder på facebook om hur det går i Hemängen. Men eftersom jag inte tycker det är jättekul med datorer kanske det dröjer lite till;)

2009-08-12 @ 19:56:38
Postat av: Sara H

Föresten gillar jag dina nya bilder!!!

2009-08-12 @ 19:58:00
Postat av: Åsa

Äntligen tillbaka! hihi, lite pinsamt, men jag har verkligen saknat dina inlägg här! Kram!

2009-08-12 @ 20:19:42
Postat av: v

yes. back!

kul att följa dig på din blogg, klassis.

2009-08-12 @ 21:52:52
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0