Lite nytt i stugan och framtida tävling!




Lyktor från senaste loppisrundan. är väldigt förtjust idom här och kul när man hittar ett par. Kommer från Serholt såg jag. (Village). Gillar den råa stilen på dom. Lite stalllykta/båtlykta.





För et ttag sen kom jag över fyra stycken kotavlor, men mina är iof gristavlor haha. Men lika fina endå. Har tagit in två stycken och fundrar på om jag skulle ta och lotta ut en kanske. Skulle det vara ett bra tävlingspris?
Dom är ju så lättplacerade och lite oväntade detaljer gör ju ett hem.





En ko/gristavla till. Passar bra ihop strecken i tapeten i hallen.



Den här filten fick jag tag i när jag och elin var på loppisen sist. Fulaste jag har sett tänkte Elin nog haha men hon sa mer att den där kanske inte var nått att ha va?. Men jag gillade den endå på nått sätt. Bar runt på den en stund och tyckte om den mer och mer. Gillar att den har text och siffror på sig. Filten är en jubileumsutgåva för postverket och föreställer deras stämplar för olika städer och län i Sverige. Så det var väl stämpeltrycken jag gick igång på undermedvetet kanske. Nu är den min och ligger i soffan och jag tycker om den mer och mer.



En Zinkhin som ska få vara kruka till ett olivträd. Ska bara hitta ett lite sött träd först bara. Nu står den bara där och påminner mig. Älska zink!








Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa



Wooow vilka lyktor du lyckades att knipa till dig på loppisen ur snygga :)

Ni har alltid så fint i erat hem :)

älskar att spana in alal bilder :)



Hallå JAG söker en gristavla hihihiihihihiihihi ska ha På Madickens rum på hennes nya gamla lekskåp vi fick av en kompis farmor :)



Massa kramar

2009-08-24 @ 13:02:59
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

ojoj vilket nd att hitta dessa fina lyktor på loppis...

Gristavlan vill jag absolut att du gör ett lotteri på jag skulle ha min i köket på min hylla om jag vann

jättefin blogg har du kommer absolut tillbaka hit.

kram lolla

2009-08-24 @ 21:00:42
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Lina

Gud va kul att få se alla dina fynd igen. Ska se om jag kan få igång min blogg igen... Ska också se om jag får rull på mina efterlängtade loppisrundor haha!

Ha det gott!!

2009-08-24 @ 21:09:35
URL: http://linagson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0