Lite fynd från sommaren

Äntligen känner jag hur alla små saker faller på plats här hemma. Man ska inte skynda för mycket (som jag vanligtvis är duktig på) utan var sak får ta sin tid. Kommer säker flytta runt på saker endå men saker jag släpat hem från loppis har börjt hittat sin platsr. Såhär ser det ut nu.





Den här stolen har jag inte hittat på loppis utan istället fått av min faster som skulle rensa sin loge från "skräp" Där stod den här  fina stolen i underbar ljusturkos färg.  Nu står den ren och fin i sängkammaren med en lykta och plats för att tömma sambons fickor ;)



Älskar denna lampan & jag menar verkligen älskar!



Lööööver it! 




En gammal ölback från en Faluloppis. Lite dåligt med öl i den bara.



En gammal lanthandelkorg som får förvara potatisen. Den går också i turkost och kommer få byta plats med tidnings(kund)korgen i sovrummet som är i stål.



I den här kan man ha bullar och kakor eller dekorera fint till jul.



En vacker tallrik för 5 kr

Kommentarer
Postat av: Sara H

Gillar dina fynd!! Men blir inte potatisen grön när du inte har dem i mörker?

2009-08-14 @ 17:17:19
Postat av: Bitt

Hej!

Har hittat hit via Viivilla...

Ser ditt glasfat m kupa, har en likadan från mitt föräldrahem - skulle tycka det vore kul veta vad du betalade för den...

Lycka till i tävlingen om bästa blogg!

2009-10-14 @ 09:52:51
Postat av: Lina

Hej Bitt!



Jag hittade den på loppis för 100 kr eller om det var 150 kr minns inte riktigt men såg en senast igår som såldes för 325 kr på en antikaffär. Den är superfin, gillar att den är så stor. Får plats många bullar :D



Tycker absolut att du ska ta hand om den om du får ;)

2009-10-14 @ 12:44:53
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0