Köket



i snart ett år har vi pratat om att ta ner väggen mellan kök och matsal men igår kom jag på att det nog inte var så dumt att ha kvar den endå. Flyttade nämligen slagboret som stått på andra sidan av väggen till köket och vips så kom jag på att man kunde göra en liten plats att slå sig ner föär en snabb frukost innan jobb eller lite prat. Den vita stolen är en Ikea som någon målat vit köpt på loppis såklart för en 40 kr och den andra stolen som jag gissar är 40 år gammal om inte mer är från Faster Yvonne och kom tillsammans med den turkosa. Dom är syskonlika eller hur :D Men den bruna är lite mindre än den vita. Kobringaren öängst upp i vänstra hörnet på hyllan är ett annat fynd från sommaren samt den lilla fina trähästen. Boken Bara bär tittar jag flitigt i nu när det finns så mycket bär och frukt i naturen. Märkte också att jag fått in lite av det temat med måttenheter och bringare utan att tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0