Då var det dax!

Har precis provat mina tre outfits och jag hoppas det är en såpass proffsig fotograf att hon/han säger till mig om jag ska ändra på något. Har med mig fyra ombyten och en kavaj och en liten jacka. Känner mig ändå nöjd med att jag hittade något här hemma. Ska ha ett Gina T linne under på en av bilderna och jag märker att Leo har gått loss på det så förhoppningsvis kommer vi gå förbi en Gina butik i Götet så jag kan springa in och fixa ren ny utan hål lite här och där. Nu ska jag bara fixa naglarna och ta med produkter till håret sen är jag redo. Jag blir upphämtat vid ett-tiden och fotningen börjar vid fem så det kommer bli en lång dag.


Men roligt ska det bli! Härligt att få bli ompysslad och fixad med efter ett år och lite till mammasunk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0