Blocketfynd

Igår tittade jag lite snabbt på Blocket och ramla över det här skåpet. Först tänkte jag att gud! Hur kan man måla det blått. Vem köper ett sånnt? Kanske en som inte har råd med ett vitt helt nytt från Mio antagligen. Så nu ska vi ta pick-upen och åka och hämta vårt skåp. Har jag tagit mig vatten över huvudet? Bredden på det är 124. Det är precis att det går in i matsalen på den "tomma" väggen. Tänk vilken förvaring det blir! Hoppas nu bara det är så fint som det ser ut. Men för 500 kr så tar jag chansen!

Lycklig!





 

 

Ja ni förstår vilken potensial skåpet har. Nu ska jag bara hitta svarta ringar som på bilden nedan. Ingen som råkar veta var man hittar dom? Jag får nog börja med att slipa lite innan jag sätter pricken över i:et.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till!! Blir nog super fint! Kolla hos systerlycklig.se där brukar finnas massa fina knoppar och grejer... =)kram

2009-08-22 @ 06:59:27
Postat av: Anna

NEJ,du har inte tagit dig vatten över huvudet!! Du som är så duktig! Det kommer att bli såå bra! passar perfekt hos er! =) Lycka till!

2009-08-22 @ 10:16:26
URL: http://mittlivpagarden.blogg.se/
Postat av: zzara

håller med ovanstående, du har inte tagit vatten över huvudet.. kommer bli så jäääkla snyggt!!! ser fram emot ett besök hos er snart =)



puss

2009-08-22 @ 10:34:04
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skåpet blir jätte bra när det blir målat.Vitt är alltid snygtt.Och att några låder på Mammas vind kommer bort.Hämta Hämta. Mother.

2009-08-22 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0