Backuptider



Visst är det fint med fruktstegar? Stegar över lag är fina tycker jag och speciellt dom i trä. Bakom ser ni syrenskott som börja komma och täcka dom fula stammarna. Det blev så i år. Där ska bli staket så småningom. Gärna i kryssstaket älskling :D



Idag känns som en ypperlig dag att göra Backup på datorn och alla bildmappar som snart svämmar över på skrivbordet. Det blir ju ett antal bilder när man bloggar och många behöver man kanske inte spara på. Blir ju ett arkiv i sig att ha bilderna på bloggen. Men nu ska här rensas. Har fått låna en backup av min styvfar Jan.eric som jag har tryck på on nu. Tyckte jag såg att det var 78 min kvar på en mapp att tanka över. Suck. Men bättre att göra det nu än när det är försent. Sen har jag bara kvar att sortera alla bilder i mappsystemet.Familj och vänner/semestar/huset/djuren/trevligehter osv ja ni förstår. Kanske kommer min dator blir snäppet vassare om jag gör det också. Man kan ju hoppas iallafall.

Fasen vad persikorna är goda nu...Men nu är dom slut tyvärr måste ha fler i helgen. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0