07.00

Alldeles för tidigt för en lördagsmorgon. Idag ska jag träffa Anna och vi ska hämta hennes stolar som jag lagt undan till henne på Bois Second hand. Hon har redan fyra och så sprang jag på två till och nu har hon sex men de två sista behöver målas. Dom är riktigt fina. Ska fota så ni får se. Det är kryssryggar på dom. Me like!

Efter det ska vi till Bondens dag på i Åkrabergs trädgård. Förhoppningsvis har dom ankor där. Vi behöver en livspartner till Knuff. Visst kan vi ringa våra "uppfödare" men vi tänkte se om vi kunde hitta en där idag. Vet inte hur vanligt det är att man säljer myskankor och gör man det är det kanske ungar. Vi får se. Maja har inte kommit tillbaka och vi misstänker att räven hittat hennes ruvningsställe. FY.

Ikväll blir det riktigt roligt! Då ska jag träffa mina gamla jobbarkompisar och snacka massa skit och dricka vin. Vi ska hem till Karin denna gången och vi ska träffas redan klockan fem. Ska bli kul att träffas igen nu har det gått en hel sommar sen vi sågs sist.

Nu ska vi äta frukost här och sen ska jag göra mig redo för denna förkylda lördag.


Känner ni hur höstigt det är idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0