Vaknade rastlös idag!

Klockan är bara 8 men det känns som jag varit vaken i flera timmar! Måste hitta på något. Ska packa en liten picnic korg och bege mig iväg med barnvagnen tror jag och så får vi se vad vi hamnar.  Anna skulle in till stan så vi möter nog upp henne och Teo och picnicar ihop. Det ska ju blir 17 grader idag så jag hoppas det stämmer.

Igår var jag på gymmet och gick 3 km på bandet. Kolla läget lite och bokade in en tid med en coach idag klockan 18. Han kommer hjälpa mig att lägga upp ett träningsprogram och förhoppningsvis putta mig i rätt rikning. Tomas hette han som fått denna härliga uppgift. 

Ikväll ska det grejjas i trädgården, min far kommer hit och ska sätta upp lite bräder här och där som inte kommit upp... T ska lägga sten så Pelle grävare kan komma hit och fortsätta piffa med vår trädgård. Jag ska så gräs när jag kommer hem. Ja det är fullt upp. Två veckor nu kommer det vara så... Gud jag längtar tills vi åker och man slipper alla måsten för en stund. Bara njuta, bada och dricka pinacolada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0