Till farbror doktorn...

på återbesök för luftvägarna. Ska bli spännande att se vad han säger. Det är så mycket pollen i luften nu att jag är tät mest hela tiden och jag känner knappt någon smak på det jag äter., Så har det inte riktigt varit innan. Fast våren kom snabbt som attan iår.

Jag skriver på måfå nu för jag ser knappt på den här skärmen, och jag har kirrat dagens frisyr så jag vill inte förstöra den med en handduk. Ska gå och fixa mig en tidig lunch med lite kyckling som blev över igår och sen åker vi in till stan. I eftermiddag kommer mor hit och ska hjälpa mig lite här hemma.

Imorgon ska jag träna på da´n så jag får slänga in träningskläderna i tvätten redan nu tror jag. Tycker faktiskt det är rätt kul att träna. Jag vet ju att det fins ett slut på det. 7 juni är sista träningsdagen. Då känns det lite lättare än om man satt upp ett mål på ett halvår. Det skulle jag aldrig få för mig att göra. Skulle tappa lusten på en gång.


Härligt att solen lyser, det har den gjort mycket det sista nu! .

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hur gick det hos farbror doktorn?



Såg att du ringde innan men glömde ringa tebax :-) Hör av mig imån istället!

Natti natti, puss!

2009-04-20 @ 22:34:07
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0