Pinsamt Lina



Idag gick jag en halvtimme på bandet i hög takt (heter det så) hög fart kanske. En Powewalk kan vi kalla det i en halvtimme. Tycker mycket om att dom har tv på, man glömmer liksom bort var man är... man bara går...

Hittade föresten en bastu idag. Den satt jag i en stund. Sen gick jag ut och klädde på mig. Jag var själv i omklädningsrummet. Det sista jag jag gjorde var att ta på lite pafym. Sen läste jag en stooor lapp. Använd inte parfym i omklädningsrummet. Jag gick därifrån fort som tusan. Gud vad pinsamt. Borde inte jag om någon tänka på en sådan viktig sak, precis hemkommen från allergimottagningen och allt. Suck och så jäka pinsamt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha men om du var ensam kan ju ingen veta att det var du heller...

2009-04-21 @ 22:59:42
URL: http://linagson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0