Picknick vid Fästningshörnan

igår mös vi i solen vid varbergs stolthets Fästningen. Det blåste lite i början men sen så blev det bara varmare och varmare. Anna hade gjort mackor och jag hade med lite fika. Ella och Teo åt mackor och Digestivekex. Vi satt där ner i säkert tre timmar sen kom Sara ner och vi gick upp till stan och kolla en bikini som jag lagt undan. Sara  och Ludde tyckte lika mycket om den så dom köpte samma fast i två andra färger så nu kommer vi ha samma bikini i Tunisien. haha. Men den var så bra så man kunde knyta den runt nacken och runt ryggen. Ludde hade sett att det fanns mörka jeans på Gina så dit gick vi för att kolla, jag kom ut med ett par mörka fast det blev legginsvarianten. Har stentvättade sen innan som jag trivs väldigt bra i. Så idag ska jag ha mina nya byxor. Varför har ingen kommit på jeansleggins innan.
Efter shoppingen satte vi oss ner på kyrkmuren istan och bara njöt av vårsolen. Tills jag kom på att jag nog borde åka hem och förbereda inför gympasset som nästan tog död på mig.






Ludde ger Ella lite mellis och Teo är precis nyvaken.



Banan är gott!





En trött Ella efter all lek med Teo







Jag som aldrig skulle ha skinnjacka... Nu är den på nästan hela tiden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0