Nässpray ja tack!

Igår var jag ju hos doktorn på återbesök. Gick sådär. Värderna var sämre än när jag först kom dit för första gången. Skittrist eftersom han ville påbörjat Hypersensiahabelesering redan igår. Men nu ska jag testa kortisonspray i näsan för att få bort tätheten. Att jag har tappat smak och luktsinne beror på att jag gått med tätheten i näsan förlänge. Så nu hoppas jag den verkar. Återbesök om 3 månader då får vi se vad han säger. Han vill ge mig tre sprutor till hösten. Häst, hund och kvalster. Kvalster var ny, men när han påpekade var det var så är det kanske inte så konstigt att jag nyser som jag gör heller. Byta sängkläder varje vecka från och med nu... Byta svärföräldrar och be min karl byta ut sitt dammiga jobb var också några förslag han kom med. Jag nöjer mig med sängkläderna. Tack.

Var inne på Gina idag och provade mina Villa-ha-kläder också. HAHAHAHAHA vad dom inte satt bra! Väskan hittade jag inte men ett par korta svarta short för 149 fick följa med mig hem. Skitsnygga och kommer användas flitigt i Tunisien och här hemma i sommar.

Annars fixade jag en anna cool grej... Men den ska jag visa er sen! Nu ska jag byta en baaaasblöja... Jäklans tur man har nedsatt luktsinne säger jag bara! Vaddå Gödsel på åkrarna? Jasså kaffet är klart säger du?

Tjena hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0