Min dator är tillbaka!

Men jag är halvt tillbaka... Ella blev sjuk igår eftermiddag. Hon har varit snorig ett bra tag men inte haft någon feber tills igår. Lilla skruttan var jättehängig. Hon ville inte äta så mycket men tog välling på kvällen. Somnade gott men vaknade sedan av frukstansvärd hosta som inte ville ge sig. Lillstumpan har hostat sig igenom hela natten och både hon och hennes föräldrar somnade inte förens klockan 6 nått. Då hade Ella både skrikigt, spytt och snorat ner sina föräldrar. Så imorse rinde jag läkaren och vi fick en tid klockan 14.20 idag. Lite oroväckande när hon varit sjuk så länge och nu med sån hosta. Vi får se vad läkaren säger men det är en mör mamma som sitter här.

T skulle varit på Öringspremiären idag men eftersom han inte var direkt superpigg och vi sov i skift i natt så åkte han inte förens för en timme sen. För fint väder för att inte passa på att fiska lite.

Ev så kanske jag har en glad nyhet i eftermiddag också. Ska också försöka få upp allt som hänt dom senaste dygnen... det hinner hända massa under bara några få bloggpausdagar.

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt att du är tillbaka, stackars lilla Ella bara som är så sjuk. Hoppas det inte är någon fara med henne. Gry har också varit förkyld och hostat, hon vägrade tom äta i tre dagar. Vi fick bara i henne vatten. Välling vill hon ju helst inte ha, men lite utav det surplade hon i sej också. Var nog skönt mot halsen.

Nyfiken blev jag iaf på vad du hittat på de senaste dagarna.

Kramar och lycka till hos farbror doktorn!

2009-04-01 @ 14:26:24
URL: http://linagson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0