kallt och regn utanför dörren

men jag gillar det på nått sätt, inte att det är kallt men jag är svag för regn. Idag ska vi åka in till stan oh fixa lite fina påskpresenter till nära och kära. Vet vad jag ska ha men ska bara hitta det också. På påskafton ska vi på släkfest hos min faster och då kommer alla kusiner med barn. Så det kommer bli superroligt att träffa alla, vi gör ju det en gång om året annars och det på juldagen.

Inatt har Ella sovit hela natten IGEN. När vi titta ner på henne imorse så såg låg hon på mage med rumpan upp i vädret. Ursött. Hon börjar bli stor nu, man märker det på att hon är mer närvarande och vill mer. Får se om hon får sin mammas envishet eller pappas ;)

Beställde lite kul från h&m igår och hittade en kod 8374 på nätet som gav 20 % rabatt på hela ordern. Men den fungerar bara dagen ut, alltså till 8 april om ni vill beställa. Så för 500 kr var fick vi lite nytt i gaderoben. Vi valde kläder med färg nu till sommaren. Det blev visst väldigt svart haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0