Idag blir det utflykt

Nu på morgonen har vi gräddat pannkakor och ska bege oss ut på en utflykt i det gröna. får ta vara på de sista dagarna nu innan T börjar jobba igen. Vi tar bilen och ser var vi hamnar. Kameran är nedpackad och för säkerhets skull så tar jag gummistövlar. Det har varit fullt ös här i Torpa hela påsken och jag har knappt hunnit med att sitta vid datorn. Angenämt problem kan tyckas men jag saknar er lite och ska försöka läsa ikapp i eftermiddag.





Det är lite skillnad i storlekarna på äggen... i den stora låg det två gulor. Ett jumboägg. AJ säger jag.




Detta fiskespel går varm här hemma nu... vi hittade det i förrådet när vi röjde och nu kan vi knappast slita oss från att köra några fiskekamper vid varje måltid.

Kommentarer
Postat av: Lina

Mysigt med utflykt. Vi har också varit iväg idag, men inga kort blev tagna på lammen, hönorna eller hundarna där vi va. Dumma kamera... Snart så ska vi skaffa en, det är dags nu!

2009-04-13 @ 18:15:39
URL: http://linagson.blogspot.com/
Postat av: vintageretroprinsessa

Halloj :)



Ballt med tvilling ägg :)

Tror inte att det är så vanligt :)





Nu vill jag oxå ha strosande hönor och värpande hönor :)

Verkar så otroligt mysigt :)



ha det finast på er

2009-04-13 @ 20:04:13
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0