Helt slut...

Igår klockan 18.00 stod jag redo på gymmet och väntade in Tomas som skulle instruera mig om alla maskiner och övningar som jag ska hålla på med en tid framöver... När klockan var 19.00 var jag helt död. Då hade Tomas visat ALLA maskiner och dess funktioner och då och då lämnat mig vid dom för att 10 minuter senare komma tillbaka och fråga hur det gick! Detta ska jag tydligen göra tre dagar i veckan nu framöver... harregud vad har jag gett mig in på.

Jag som tyckte jag var grym som hade gått 3 km på bandet innan han dök upp... - Det är en bra uppvärmning att börja med.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har en stegräknare som jag har på mig ibland (från morgon till kväll) å då går jag 18.000 steg = en mil per dag! Men jag hade oxå behövt styrketräna! Verkligen bra jobbat Lina!!

2009-04-17 @ 08:08:43
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Sara Larsson

dy är bäst!!!

2009-04-17 @ 08:57:37
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0