Gör ett besök här...

om ni gillar den lantliga, franska stilen. Med slitna härliga möbler och ting i zink, stål och rostfritt. Vackra glas och inredningsdetaljer. Det mesta är i vitt  & såklart helt i Shabby chic anda. En underbar liten butik fylld med inspiration och helt i min smak. Ni hittar den här på nätet och i verkligheten finns L Home en bit utanför Varberg strax innan Hunnestad.

Jag frågade om jag fick fota lite till bloggen och så här kommer lite härliga bilder.



Mamma köpte en fin rund lykta med kjedja att ha på sin altan. Man kan ha marshall i den eller en växt. Men finast är den nog med ljus i.  Det är Tina som håller i lyktan som äger butiken. Jag köpte bokstaven B som ni ser på fjärde bilden. B som i Berntsson...




Den var som gjord för den platsen den fick när vi kom hem. Framför lyktan har mamma satt en glasruta för att få lite mer lä på sin altan. Jag är inte alls avundsjuk över lyktan som jag bloggade om förra våren... grrr

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Fullkomligt älskar såna butiker :)

vi har en i stan som är i samma anda som bär namnet himmlen runt hörnet :)

brukar hänga där och egla över alal vackra shabby chic pryllar :)

2009-04-28 @ 18:17:59
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0