Godmorgon



Fixad för påskfest

Efter en lång härlig påsk med massa vila och god mat och massa godis så ska JAG in till stan i eftermiddag och köpa träningskläder. Något jag aldrig ägt innan. Det kommer bli lite klurigare att hitta träningstider nu med Ella och att T började jobba idag på sitt nya jobb. Men det kommer bli på kvällarna och gymmet har öppet till 21 dom flesta dagarna så jag ska nog hitta tider ändå. Imorgon blir första träningsdagen. Skulle ju tränat påskafton men så börjat vi såklart grejja här hemma. Drog ut allt vi hade i förrådet och slängde upp lite hyllor där inne och sen skulle vi iväg på påskfirande redan klockan 16 så jag hann inte, Men förrådet blev ju snyggt. ;)

Idag blir det röjja här hemma för huset ser inte klokt ut... sen ska jag ta bussen in till stan och möta upp T efter sin första dag på nya jobbet och så ska vi fixa pass till Ella. Fungerar det bra med bussen så kommer jag nog ta den lite oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0