Ensamma hemma...



var jag och Ella igår och då passa vi på att överaska pappa med att måla lite.
Flyttade även undan veden framför och la om den på lastpallen lite längre bort. Pappa flög ju som sagt hit och tittade på mig och sa - Det där är inte min dotter... men det var det ju. Mohahaha

Ska strax ut och måla lite till tänkte jag, kan inte sluta när jag börjat. Måla är kul.
Bakom veden hittade jag min gamla vägskylt som jag fått av en trafikskola.
Globen står det och så är det två fotgängare :D Lite rolig, ska se om den kan få sig sin plats i trädgården. Det gäller ju att den pekar åt rätt håll bara. Varför jag fick sånnt ryck att fixa iordning väggen var att mamma kommer hit med rosa rosor som hon inte ska ha längre och istället för att slänga dom så ska vi ge dom en chans hemma hos oss.

idag klockan tre ska vi på släkfest med påskbrasa och hela kittet kommer nog bli supermysigt. Innan dess tänkte jag som sagt måla lite och åka in och faktiskt köpa ett månadskort på friskis och svettis... ja ni hörde rätt.
Vikten är ju nästan uppnådd nu ska det bara dras ihop och stramas åt lite här och där. Det gör man tydligen bara på gym. Så tre dagar i veckan ska jag ta mig in dit och svettas lite mycket.
Det är väl om jag ska vara ärlig inte bara fåfängan utan också det att min rygg måste tränas upp. Nu klarar den inte många tunga lyft och Ella blir inte lättare om man säger så. Jag måste vara lite rädd om mig själv för jag får bara igen det sen om jag inte gör något nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0