En praktiskt möbel i hallen



och när man springer på den rätta för ynka 5 kr så blir man extra glad. Påminner lite om stringhyllan och så gillade jag att den var lite shabby. När jag kom hem såg jag att den gjorde sig otroligt bra mot tapeten också. samma tunna linjer. Måste legat i det undermedvetna.





Lite gamla bilder på hallen, den vita soffan står numera i matsalen och istället står en brun soffa där de stora ljusen står.
En brun skänk har kommit till på platsen där soffan stod. Blev bättre så.



Mitt gamla barskåp får nu ta emot gästerna som kommer, men nu utan flaskor. Svårt när det är glas... syns ju så tydligt vad det är i. Men den är fiffig med sin lilla utdragsskiva. Kanske ett passande bord till välkomsdrinken. Där sa skrev jag nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0