Bokningsnummer, vilket nummer?

Ringde och kollade med Resia ang hur det fungerade med barnvagn och kilovikt och så på planet. 20 kg x 2 + en barnvagn så det var ju goda besked. Men hon hittade inte vår resa, och jag har ju inte fått något bokningsnummer på mail. Det stod att det skulle komma biljetter någon vecka innan avresa och vi betalade ju resan direkt. Blev lte nervös, men hittade inbetalningen på Swedbank så det lugnade mig lite. Sen kom det ett mail, tack snälla Lotta på Resia som hittade den. Vi åker med Apollo och dom kunde inte hitta den. skumt. Men nu är allt i sin ordning igen.

Idag har jag skickat iväg ett spännande mail så nu får vi se om det blir något av det mailet. Spännande spännande. Chansen är väldigt liten men det hade vart kul att vara med på.

Nu ska jag iväg och träna och T ska hem till sin mamma med Ella. Är inte så sugen eftersom jag är grymt PMS-ig och skulle hellre kioskat i mig en stor godispåse, magen står ut som om den vore i 5 månaden. Känner mig grymt motiverad. Men det är bara att gå dit... kan sura på bandet i min ensamhet.

Kom på nu att jag har nog tvättat mitt gymkort också... HAHA det slog mig nu för sist jag skulle träna hade jag glömt det för det låg kvar i mina byxor som jag skulle tvätta.. och nu är dom tvättade. Fan då.

Får gå och kolla det, hej hej



Lite kantsten och jord på rätt plats. Nu börjar det likna något! Ankhuset ska flyttas och stå lite längre ner, där nere finns en liten dam som bildats i berget. Dom har det för bra dom där ankorna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken tur att det löste sig med resan!!! jag hade blivit helt tokig om det var oss det hände!!



SÅÅÅÅ himla fint det blir i er trädgård!! är så nyfiken på hur det ser ut i verkligheten!! får komma till er nästa vecka och spana lite=)!!



Hälsa T och pussa på Ellafis från oss!

ta hand om er! vi hörs!

Kramar i massor

2009-04-24 @ 16:07:45
URL: http://mittlivpagarden.blogg.se/
Postat av: Sara Hemäng

Å vad fint ni har det! Har hänt en hel del sedan vi var där sist!

2009-04-24 @ 21:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0