ååå jag blev nästan knäpp här...

Igår satt vi och kollade lite på kläder på H&M webshop. T behöver lite nya sommarkläder och jag behöver väl egentligen ingenting men hittade lite småsaker :D... iallafall... när vi väl skulle komma in på mina sidor och kundkorgen så gick det inte att logga in. Jag hade kundnummer och kod framför mig och det har inte krånglat förr visseligen var det 2007 jag beställde sist men det skulle inte ha med saken och göra sa kundtjänst (som för övrigt har skrivit fel kundtjänst-telefonnummer över hela internet) Hon kom däremot in på min sida när hon fick mina uppgifter. Efter ett tag tröttnar jag på att försöka själv för jag mitt dumma nöt har ju lagt på och tror allt är frid och fröjd. På att ringa igen och då kom jag till en finlandssvenska som förklarade för mig att du har nog råkat komma in på den finska sidan. Det står på svenska på den finska men priserna är i Euro. Att det stod i Euro trodde jag bara var en ny hipp grej dom börjat med och att det gick att byta någonstanns... Är man svensk ska man logga in på den svenska sidan. ÅFAN.

Men jag hade ju BARA skrivit hm.com och då kommer den tydligen automatiskt till den finsk/svenska versionen på min dator. Så nu har hela min beställning försvunnit såklart och jag har ingen lust att börja om utan går hellre ut i solen. gaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0