Min svärmor...



... är otrolig när det kommer till tårtor och bakverk! Här har hon bakat fyra smörgåstortor till sin dotter 20-årsfest!
Den fjärde håll i er, laktosfri men är inte med på bild! (men bild 2)



Det tog inte lång stund innan faten var nästan tomma!



I farten hade hon slängt ihop lite "vanliga" tårtor också... Hon är såååå min idol! Den rullade varianten är laktosfri!




Jag var för mätt för att ta en efterbild här, men ni kan ju gissa hur det såg ut! Underbara underbara människa den där svärmor!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Men fy bubblan vad det där såg gott ut! Jag älskar smörgåstårta! Fruktansvärt orättvist.

2008-09-12 @ 00:13:55
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jennie (Ludde)

Helt otrolig ju!!

2008-09-12 @ 08:46:46
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Margareta

Oj vad fina tårtor o bakverk!! Så duktig svärmor du har! Kram/ M

2008-09-12 @ 15:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0