Sur jag är!

Har vart på ett BVC möte precis, idag var det lite trevligare och det här ska nog bli en bra grupp! Men den heter ju mammagrupp men endå envisas vissa sambos att följa med! Why? Jag frågade Elisabeth vad vi ska göra med Ellas öga som bara blivit sämre, hon sa att hon skulle ta en odling på måndag! MÅNDAG! Det är ju jättelänge tills dess... men hon sa att det var försent idag fredag em att göra något, men sen innan vi skulle åka så sa hon att hon tittat på Ella under mötet och noterat att det behöver behandlas snarast.. SÅ vi fick ett recpet och hon åkte själv upp med testet till sjukhuset! Snäll hon är! Idag pratade vi mat och fick se en 10 år gammal film om hur man kokar en potatis och sen mosar den! Japp 10 MINUTER! långa minuter... men till varför jag e sne...

JO... jag skulle ju till Apoteket och hämta medecinen, kommer in och det blir min tur... PRECIS då sticker nått till mig på armbågen... GÖR ONT SOM FAN! Jag skojar inte att det var ett jäkla stick! Min första tanke är att det är en jättespindel som krypit in i min tröja och att jag nu kommer DÖ... Men sen blir jag lugn och kommer på att jag är ju ändå på apoteket, bättre än inget liksom. Men iallafall.. med en unge på ena armen en svullen armbåge och en handväska emellan så ska jag nu komma ihåg Ellas födelsedagsnummer... inga problem tills jag kommer tills de sista.. Jag kan verkligen inte komma ihåg siffror... Men jag var nära.. blandade ihop dom lite bara ;)...Frågade om jag fick ringa min Sambo snabbt... Då säger tantalantan att NÄÄÄÄ då får du ta ett nytt nummer... JAG säger då att det går snabbt som attan.. (ha lite förståelse, jag har ju blitt biten av en svarta änkan ju) Men jag får alltså snällt gå och hämta en NY lapp... DET ÄR JU FÖRFAN INGEN ANNAN INNE I BUTIKEN! Så jag försöker sätta mig ner, sätta ner Ella i bilbarnstolen och se hur stor skadan är på min svullna armbåge...Ringa T och få dom rätta siffrorna.. ta en ny nummerlapp och DÅ är det helt plötsligt 5 nummer före mig och min parkeringstid har gått ut! KÄRRING!

Så 15 min senare och halvdöd kommer jag fram till disken och rabblar nummer och yrar nått om bett och skit och då säger hon att
-Vi har haft en geting här inne idag!  Som om det enda hon gjort idag är att vänta på att den enda getingen inne i lokalen skulle sticka en kund så dom fick ge lite rådgivning! TRÖTT jag blev...
Betalade mina grejer och skyndade mig till bilen, ingen p-bot thank good! Tur vi har tre Apotek i Varberg, för detta lär ju jag aldrig gå till igen...Ha lite förståelse JAG AMMAR!


eller

Min arm gör faktiskt jätte ont... faktiskt!

Kommentarer
Postat av: tina

åhh fy vilken dag

2008-09-06 @ 11:55:06
URL: http://tiso81.blogg.se/
Postat av: jessica

helgen börjar då inte bra:-(

Stackars Lina...

Pussa Ella från mig:-)

kram kram

2008-09-06 @ 15:16:07
Postat av: Ulrika

Det där är ju apoteket i ett nötskal!! Less man blir o det värsta är att det aldrig blir bättre :/

2008-09-07 @ 21:27:12
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Ulrika

2008-09-07 @ 21:28:19
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Michaela

Tog svarta änkan kol på dig? orolig

=)

2008-09-08 @ 01:23:54
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: lina

jag lever fortfarande. men inte min dator. jobbar på att lòsa katastrofoen. ses snart igen. lina ps: ska utse en vinnare så fort datorn återuppstått.

2008-09-08 @ 14:29:57
Postat av: Zzara

haha stackars lina... svarta änkanbett är inte roliga.. =)



nu har min dator äntligen satt igång igen...

2008-09-08 @ 20:45:19
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: lina

det har inte min. tur man har mobil.

2008-09-11 @ 09:43:31
Postat av: Michaela

Nu behövs det lite Lina här snart! =(

2008-09-11 @ 15:50:03
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0